Klachten over onze dienstverlening ?
De Koninklijke Musea voor Schone Kunsten van België hechten veel belang aan de kwaliteit van de dienstverlening. Mocht u toch opmerkingen of klachten hebben over onze diensten/producten, de kwaliteit van onze dienstverlening of de behandeling door één van onze medewerkers, dan kan u dit melden.
Wij zullen alles in het werk stellen om soortgelijke klachten in de toekomst te vermijden.
Om de klacht degelijk te kunnen behandelen nodigen we u uit het bijgaande formulier in te vullen. Een bewijs van ontvangst zal u automatisch worden opgestuurd, en u zal binnen de 30 dagen een persoonlijk antwoord ontvangen.
Raadpleeg hier onze folder voor meer informatie omtrent de klachtenprocedure.
NOG NIET TEVREDEN?
Indien deze klachtenbehandeling u geen voldoening schenkt, kan u zich wenden tot de Federale Ombudsman:
- Via het elektronisch klachtenformulier op www.federaalombudsman.be
- Per e-mail: contact@federaalombudsman.be
- Per brief: Leuvenseweg 48 bus 6 – 1000 Brussel.
Voor meer info kan u terecht op het gratis nummer 0800 99 962.
Wij verwerken uw gegevens conform de wettelijke bepalingen.