Klachten over onze dienstverlening ?

Klachten over onze dienstverlening?

De Koninklijke Musea voor Schone Kunsten van België hechten veel belang aan de kwaliteit van de dienstverlening. Mocht u toch opmerkingen of klachten hebben over onze diensten/producten, de kwaliteit van onze dienstverlening of de behandeling door één van onze medewerkers, dan kan u dit melden.

Wij zullen alles in het werk stellen om soortgelijke klachten in de toekomst te vermijden.

Om de klacht degelijk te kunnen behandelen nodigen we u uit het bijgaande formulier in te vullen. Een bewijs van ontvangst zal u automatisch worden opgestuurd, en u zal binnen de 30 dagen een persoonlijk antwoord ontvangen. 

Raadpleeg hier onze folder voor meer informatie omtrent de klachtenprocedure.

NOG NIET TEVREDEN?

Indien deze klachtenbehandeling u geen voldoening schenkt, kan u zich wenden tot de Federale Ombudsman:

Voor meer info kan u terecht op het gratis nummer 0800 99 962.

 

 Wij verwerken uw gegevens conform de wettelijke bepalingen.

Klachtenformulier